Onsdag.

2011-01-19 @ 22:42:45
Började dagen på högskolan igen, det var dags för PM-seminarium mellan 9-12. Otroligt segt men det blev gjort och vi blev godkända på PM-arbetet. Så skönt! En del klar i kursen, bara tenta om 2,5 vecka nu. :) Sedan bussen hemåt och här blev jag sittande vid datorn. Suck! Fick ett sött mail i alla fall som gjorde mig otroligt glad och varm i hjärtat, åh! ♥ Var iväg och tränade här ikväll, aerobic latin moves. Åh, så sjukt himla roligt.. Lite jobbigt och snurrigt men underbart. Pratade med Päivi efteråt och fick skjuts hem, tack! Till kvällsmat blev det tacos med mamma, gott. Nu sitter jag här och kollar på nån film på tv8.. den är la bra, slutar snart tror jag..

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mika

alltså, det där lät sjukt kul! Är det typ aroebics fast med latinska rytmer? Jag vill SÅ GÄRNA börja med aerobics! Gjorde ju det när jag var liten.. aaaah!



TACOS IS THE SHIT! PUss <3

2011-01-19 @ 23:06:06
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Carro

Mika: Ja, det skulle man kunna säga.. liknar aerobics.. sedan kör vi lite salsa, merenge, mambo-steg också.. Blandar lite allt möjligt. Sjukt kul! :D

Aha, börja på aerobics då, det är ju askul!



PUSS <3

2011-01-20 @ 16:08:33
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback