Söndagsblogg!

2011-01-30 @ 21:03:29
Nu är det slut på denna helg också. Jag gjorde allt på min lista förutom plugget. xD haha. Det går inge bra va! Var iväg och dansade här ikväll, jazzbalett. Så otroligt bra för kroppen. Faktiskt roligt ju, om man nu kan kalla det så. :) Kom hem strax efter åtta-tiden och då kastade jag mig på tvn för att se Bones. Det är så bra. :) Och nu hittade jag Billy Elliot på en kanal, den ska jag se nu... Och imorgon är det en ny vecka igen och det är dags för den obligatoriska veckoplaneringen..

Måndag: Mikroekonomisk teori 10-13. Plugga! Jazz 18. Thintervention på tv!
Tisdag: Makroekonomi 9.15-12. Plugga! Step/styrka 17. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Tandläkarn 9.15. Mikroekonomisk teori 10-13. Plugga! Aerobic latin moves 18.15?
Torsdag: Makroekonomi 9.15-12. Plugga! Ragga 17. Wanted på tv!
Fredag: Tenta - Marknadsföring 9-13. Let´s Dance på tv!
Lördag: Plugga! Melodifestivalen börjar - Deltävling1 i Luleå!
Söndag: Jazzbalett 18. Bones på tv!

Som ni ser så är det mycket av allt. Jag vet inte hur jag ska orka med denna vecka. Herregud, den är galen, men såhär kommer nog mina veckor se ut ett tag framöver.. Suck! Mycket plugg inför tentan, plus att jag ska försöka göra klart hemtentan i veckan också. Hoppas även få mina kursböcker, dem behövs nu, så jag inte kommer så mycket efter direkt.. Yes, det är bara köra på. Högskolan, träning och tv! Mitt liv just nu..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback