Fullt upp dagen lång!

2011-07-05 @ 21:49:07

Vaknade nån gång, fixade mig och gick sedan ner på stan. Dags att jobba. Strömmingsbaren. Idag var det mer folk och mer att göra.. Så kul! :) Kom hem strax efter halv två-tiden.. Fikade lite och löste suduko i väntan på syster som kom strax innan tre-tiden. Vi cyklade till mormor och städade Birgers rum, yes! Och även fikade där med, gott! Cyklade hemåt och var hemma efter fem.. Fick då sms av Päivi som undrade om jag ville med till Gävle på zumba vid halv sju-tiden. Yes! Mamma skjutsade mig till statoil där P hämtade upp mig strax efter sex. Mot Gävle och boulogern. Så sjukt kul att zumba igen ju. Love it! P släppte av mig vid statoil igen när vi kom hem, strax innan åtta. Därifrån tog jag en promenad hemåt och var hemma typ en halvtimme senare. :) Då tog jag en snabbdusch och sedan blev det mat, tacorester. Mums! Och nu kollar jag på SYTYCD..

Vilken dag alltså. Fullt upp hela dagen! Lovely!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback