Fram och tillbaks..

2011-06-27 @ 21:44:21
Var uppe och hoppade tidigt idag.. Musbus skulle in till Valbo spa så jag hängde med mamma dit runt 10-tiden. Medan han fick vara på spa så kikade vi runt i köpis.. Inte alls så mycket folk, och vi blev lite trötta och köpte en glass tillslut. :) Gott! Hämtade musbus och åkte hemåt, var hemma strax efter 13-tiden.. Messade med A-K och vi skulle träffas senare.. Jag placerade mig på altan i en timme och solade, gah vad hett! Sedan hann jag med datorn en snabbis innan det var dags att äta nåt och sedan bege sig till bussen. Jag och A-K åkte nämligen till Valbo köpis och sprang runt. Så mysigt att ses igen ju! ♥ Pratade massa, shoppade och bara hade roligt! Mysigt! Och tog typ halv åtta-bussen hemåt.. och trallade hem sen och var hemma vid åtta-tiden. Då kollade jag på Bones och åt lite mat... :)

Nu vet jag dock inte vad som händer.. Eller jag hittade en film på kanal 9, Huset vid sjön!
Så himla bra film ju! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback