Studentmottagning i Uppsala!

2011-06-01 @ 20:26:28
Imorse så drog jag till högskolan, det var dags för tenta i mikro analysen. Om det gick bra.. Nje tror inte det. Den var verkligen svår och konstig, haha.. Pratade lite med Sanna efteråt och sedan in på skolan och skrev ut lite papper i finansiell analys. In mot stan och kikade runt lite innan jag tog mig till centralen. Upptåget till Uppsala och fick sällskap av Roxana. :) Najs! Väl i Uppsala så kom Therese, min kusin, och mötte upp mig.. och träffade mamma, mormor och morfar också. Hem till Therese där vi skulle ha mottagningen, där även pappa, farmor och Yvonne väntade.. Mamma hämtade systeryster inne i stan runt halv fyra-tiden. En glad och full student! haha. Folket åt massa och fikade.. Pratade och syster fick pengar och så.. :) Efter fem-tiden så skulle pappa och co åka hem så då hängde jag på där. Och var la hemma strax efter halv sju-tiden typ.. Nu sitter jag här och gör inget, är så trött ju...







GRATTIS SYSTERYSTER TILL STUDENTEN! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback