Varmt, varmt..

2011-06-28 @ 20:26:35
Idag har det varit otroligt varmt och jag har inte ens orkat tagit mig ut och solat nåt. Suttit här vid datorn och kollat på Bones.. På eftermiddagen så gick jag ner till mormor och hängde lite.. :) Det var så varmt att gå dit, och det var ju långt.. xD Där blev det lite fika på altan och sedan hjälpte jag till att fixa maten.. Stekt torsk och potatis blev det... så jag geggade med torsken, haha. Men nu kan jag fixa torsk också. ;D Mormor skjutsade hem mig efter det och jag var hemma runt halv sju-tiden typ. :) Ringt pappa också, så vecka 28 ska jag jobba lite där, najs! Nu sitter jag här och kollar på Bones, sedan får vi se vad som händer.. Så varmt ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback