Dagen är förbi..

2011-03-25 @ 23:08:48
Nu är jag här eller det har jag typ varit hela dagen, haha.. Min lilla lista för dagen då, jag har nästan gjort allt. Det enda jag inte har gjort är just pluggandet. Jag är inte förvånad alltså. xD haha. Men allt det andra har jag hunnit med.. Hann göra det mesta på listan innan jag åkte och hämtade upp syster på praktiken. :) Skicka in bilder, promenad, bloggat lite och ja lite sånt. Efter att vi kom hem från stan så har jag påbörjat presenten till S, det blir nog najs det här. Betalat lite räkningar också.. Och jag har fått göranssonska-pengarna idag också, lycka! :D Annars har det inte hänt så mycket mer här.. Kollat på Let's dance då, glädje! ♥

Och nu kollar jag lite på Gone in 60 seconds som går på femman, den är bra. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback