Dance for your life.

2011-03-21 @ 20:48:04
Var iväg och dansade lite jazz tidigare här ikväll. Så underbart roligt! Men svårt också. Uppvärmning körde vi som vanligt. Körde sedan igenom koreografin till Rihannas S&M. Att den koreografin ska vara så svår, eller den går snabbt och jag hänger inte med riktigt. Herregud. Min kropp måste lära sig att gå snabbt. xD haha. Jag måste sätta den jäkla koreografin nån gång. Måste måste måste! Och sedan gick vi igenom den nya koreografin vi har.. Och la även på lite nya steg.. Den är rolig att dansa. Det ska vara så fint, enkelt och lungt. Jag gillar den, men även här är det svårt att få till vissa steg.. Men man är bara så osäker just nu i denna för vi har ju nyss börjat med den, men vi måste släppa loss säger J, haha.. Det blir nog bättre när man lyssnat in sig på låten och så också, jag hade ju aldrig hört den förut. Vi dansar till Through glass med Stone Sour.. Efter den snabba timmen så tog jag bussen hemåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback