Hemma!

2011-03-13 @ 20:20:21
Nu är jag alltså hemma igen. Kom hem för en timme sen ungefär. Har packat upp väskan, hoppat i mjukiskläderna, ätit lite mackor och sitter nu och kollar på Bones på tv. :) Najs!

Helgen har varit jättemysig, det har inte hänt så otroligt mycket egentligen men den har varit underbar ändå. Jag har ju fått hängt med mina bästa vänner igen. ♥ Jag ska blogga om helgen så fort jag har tid typ.. och när jag har fått lite bilder.. dock inte tagit så mycket bilder i helgen, haha.. Men ja, det kommer senare i alla fall. Kan ju säga att det var nog rätt som vann i alla fall, grattis Saade! Fast jag hade velat Sanna men visste att det aldrig skulle hända, men jag var lycklig över hennes placering! iihi.

Nu ska jag kika vidare på Bones, ett av mina favoritavsnitt ju.. :D
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback