A new day has come.

2011-05-03 @ 21:24:54
Här sitter jag och lyssnar på musik.. Just nu Céline Dion, åh! Dagen har varit slapp, sedan sist jag skrev så kollade jag några till Sjunde himlen-avsnitt. :) Satte mig sedan med finans-uppgiften och har nu gjort halva den. Så gött! Ska kika vidare på den imorgon.. Var iväg och tränade här ikväll, det blev bara ett pass. Step/styrka. Åh, så roligt men ack så jobbigt! Pratade med Päivi lite snabbt efteråt.. vi ska iväg på ett litet zumba-event eller vad man ska kalla det i slutet på maj. Roligt! Och jag ska troligtvis visa danserna för P imorgon också, om hon fixar låtarna, hahah.. Spännande! Hemåt sedan och då blev det tacos med mamma, gott..

Nu sitter jag här som sagt.. Inte så mycket att göra. Ska kika igenom datorn lite snabbt och sedan kanske sätta i en film eller nåt. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback