Dance for your life.

2011-05-02 @ 22:45:05
Uppe tidigt för det var som sagt dags för högskolan.. Föreläsning i mikro analys som gällde. Det var segt men det gick la bra. :) Träffade Sanna efteråt och då skrev vi ut vår nästa inlämningsuppgift i finansiell analys. Denna var dock mycket lättare än den första, i alla fall när vi kikade igenom den lite snabbt. Den ska nog gå bra. :) Vi satt och pratade till två-tiden typ, då drog S och jag blev kvar till tre.. Bussen in till stan och där kikade jag runt lite och hamnade sedan på donken för lite mat..

Mot Ackes och satt där en bra stund, Iris och Alma kom. Trevligt! Vid 18-tiden var det dags för jazz.. :D Började direkt med att bestämma kläder inför uppvisningen.. det gick la bra. Och jag måste ut och shoppa lite igen, haha ;D Blir dyrt det här.. Efter det så körde vi Stone sour-dansen några gånger och satte placeringar i den.. herregud, jag får springa massa här med, haha. Men det blir nog bra. :) Och vi la på lite steg på slutet, najs! Sen var det la bara tio minuter kvar och J blev stressad, för vi hade egentligen så mycket mer vi skulle hinna med.. Men vi la på de fyra åttorna som saknades i Rihanna-dansen och placeringar för den biten.. Resten av placeringarna får vi nästa gång, hjälp, plus slutet av dansen tror jag.. Då är det sista innan uppvisningen. Timmen gick fort och jag tog sedan bussen hemåt. Det kom ner snöflingor när jag gick hem, gaah..

Nu gör jag inte mycket alls.. Ska kika runt lite och försöka planera lite, yaay!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback