Full dag..

2011-05-09 @ 21:59:43
Slut. Snart är dagen slut. Det känns faktiskt skönt. Har hunnit med en hel del idag ju, herregud! Åkte till högskolan imorse, föreläsning i mikro analys. Najs! Slutade 12 och då satte sig jag och Sanna och fixade lite på gruppuppgiften i finansiell analys. Räknade lite och renskrev hela uppgiften, ska fixa det sista på onsdag. Satt i två timmar, heja oss! Bussen hemåt och hemma blev det mat direkt.. Pappa kikade förbi också. :) Sedan placerade jag mig ute på altan i solen och pluggade lite.. herrejösses vad varmt det var, gah! Efter en stund där så var det dags att byta om och tralla till bussen igen.. Mot Gävle och Ackes. Sista jazzlektionen stod på tur. Vi började med att kolla kläder, det gick bra. Började med Rihanna-dansen och bytte om till de kläderna vi ska ha där.. Det gick la bra och vi la på lite steg i mitten och i slutet. Najs! Och sen var det bara tio minuter kvar och då bytte vi om igen för det var dags att dansa Stone sour-dansen.. För mig gick det bra i alla fall, men de var många som inte kom ihåg allt.. Suck! Bestämde att vi visar Rihanna-dansen på Estraden på lördag, hinner bara visa en där.. :/ vi dansar båda på teatern i alla fall. :) Och det blev även bestämt att det blir en extrainsatt lektion på måndag, yay! Tog sedan bussen hemåt och då blev det lite pizza..




Nu sitter jag här och andas ut typ.. Kollar lite på tv och här på nätet. En lugn kväll med andra ord. Inga tider att passa imorgon heller så behöver inte lägga mig än, yeah!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback