Lite ESC här...

2011-05-02 @ 22:48:09
Kikade in på Zoot's blogg och de hade lagt upp lite klipp från repen i Tyskland, ESC.. ja, semifinalerna och finalen går av stapeln nästa vecka. Och hittade där, äntligen, ett klipp med Azerbajdzjan's bidrag. För de bidraget har jag verkligen varit supernyfiken på.. sen jag fick reda på att grymma Lisa Stadell skulle vara med där. Även änglarna Jessica Marberger och Vera Prada.. Och Åsa Engman är med.. :) Vilket gäng!

Jag vet inte vad jag tycker om låten egentligen.. älskar dock början. Frontartisterna, Ell & Nikki, är väl helt okeja, jag kan inte uttala mig så mycket.. Jag kollar mest på kör/danstjejerna och bryr mig inte om så mycket mera.. Åh, dem är grymma. Hela bunten!
Och, i miss lisa... ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åhh, va roligt att Vera o Jessica är med o körar till den låten!:D

Jag gillar den låten starkt!:D Det blev till o med ännu bättre när man såg att de är med och körar!:)

Kraam!:)

2011-05-03 @ 22:48:40
URL: http://sannashirleysonja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback