Lite ESC igen..

2011-05-12 @ 23:22:37
Andra semifinalen av ESC är nu avklarat.. Och några enstaka kommentarer från mig kommer här:

Vi gick till finaaal! Sverige är i final på lördag, heja! Eric stack verkligen ut med sitt bidrag, herregud! Vilken power, det var sjuukt bra! Jag gillade även Vitryssland och Irland, grymt! Och Dana International! ♥ jag älskade henne när hon vann för Israel 1998 med låten Diva. SÅ SJUKT BRA! Och jag såg henne live på Europriden 2008. Fick höra Diva live, jag dog! Men årets låt var faktiskt bra men ingen Diva precis, men vem bryr sig, det var Dana International!!!! Det var synd att Israel inte gick vidare, tråååkigt! Menmen, Sverige är i final i alla fall!

Och sist men inte minst: jag älskade mellanakten, eller vad dem kallade det för, det innan rösterna släpptes.. Wow! Break dance, balett och modern dans typ eller nåt.. iiihi!


tagen med mobil, dålig kvalité...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback