Lycklig!

2011-05-18 @ 22:59:50
Jag är i alla fall hemma från teatern. Kom hem strax efter halv elva här. :) Jag ska ta och blogga om kvällen i ett eget inlägg men.. FAN VAD KUL DET HAR VARIT! Wow! Vilken känsla att stå där på scenen inför typ fullsatt lokal och höra alla applåder och jubel från publiken.. IIIHI! Jag finner inga ord, jag är så lycklig just nu!!! Det här är ju bland det roligaste jag gjort nånsin!! :D aaah! GLÄDJE!

Nej, nu ska jag kika runt på allt här och sedan lägga mig och bara vara lycklig och tänka tillbaks på kvällen! :D Imorgon är det ner på jorden igen och tillbaks till verkligheten typ, högskolan. Så, vi hörs imorgon när jag har tid va.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback