Nattiii..

2011-05-10 @ 23:24:24
Då var första semifinalen av ESC över. Gud vilka skitbidrag alltså, herregud! Nåt enstaka bra men annars bara skit.. Men Azerbajdzjan, iiiihi! Jag gillar faktiskt låten, älskar åhåh-åhåå-bitarna. Så bra! Och älskade brudarna, galet så vackra de var och så bra! Och jag saknar Lisa, massa! ♥ Får se bidraget igen på lördag, yay!

Dagen har rullat på här och så mycket har jag inte gjort..
- Postat iväg pengar till en på tradera..
- Fyllt i min kalender.
- Skrivit klart sammanfattningen i makro.
- Gjort några uppgifter i makro-kompendiumet.

Ja, inte så mycket mera.. Imorgon är det högskolan igen som gäller.. Föreläsning, grupparbete och sedan lite tenta-plugg. :) Najs! Fullt upp.. Och träning på kvällen, wiie! Så det är dags att sova nu, hörs mer imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback