Oh yeah!

2011-05-04 @ 21:27:48
Inte blev det nå plugg eller tv/film efter förra inlägget eller.. haha. Jag följde med mamma och syster in till Gävle en sväng. Köpte en vit skjorta på hm, men vet inte om jag ska ha den kvar.. hm. Sedan hem och kasta i sig lite mackor och bytte om för träning.. Aerobic latin moves. Sååå roligt. Jag bara skrattar mig igenom det passet, haha. Varje gång. Underbart att skutta runt där en timme.. :D Stannade kvar med Päivi efteråt och visade upp danserna för henne. Det gick väl bra, haha.. Jag måste våga släppa loss va, gaah, men är lite osäker på stegen än.. Men det ska nog gå tillslut! Fick även skjuts hem sedan, taack! :)

Hamnade här och här händer ingenting.. suck! Jag har tråkigt!
Så, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback