Söndagsblogg!

2011-05-15 @ 21:32:47
En slapp dag och det har inte blivit mycket gjort.. Det är regnat titt som tätt hela dagen... Jag hade tänkt plugga marknadsföring idag, men det har inte gått så bra, nån enstaka instuderingsfråga har blivit gjord. Annars har jag suttit här och glott.. Kollat på senaste Bones-avsnittet igen, x2.. Så sjukt bra! Och nu gör jag ingenting, ska nog sätta i en film eller nåt..

Först en veckoplanering..
Måndag: Mikro analys 9.15-12. Plugg i bibblan! Jazz 18.
Tisdag: Tandläkarn 9.10. Plugga. Rep på teatern 16-ca21.
Onsdag: Mikro analys 9.15-12. Finansiell analys 13.15-16. Rep på teatern från 16. Magic of Dance Gävle teatern 19-ca21.30!
Torsdag: Finansiell analys 9.15-12.
Fredag: Omtenta - Marknadsföring 9-13. Plugga. Kolla senaste Bones-avsnittet!
Lördag: Plugga..
Söndag: Plugga. Bones på tv!

Vilken jäkla vecka jag har framför mig. Herregud!
Hur ska jag hinna/orka med allt?!
Massa föreläsningar, tenta-plugg, grupparbete och tillsist en omtenta. Hjälp! Och mitt i allt detta så ska jag hinna med en danslektion, extrainsatt för vi lär slipa lite till på danserna.. Sedan ska jag hänga på teatern på tisdag- och onsdageftermiddag/kväll. Massa rep och på onsdagskvällen en stor dansshow! Det ska bli så sjukt kuul, första gången jag är med där i år! Och inte nog med det så ska jag hinna med tandläkarn mitt i allt också, gah! Det blir en hektisk vecka, i alla fall de tre första dagarna. Herregud, jag kommer vara död efter tentan på fredag, när jag kan andas ut ordentligt... Men jäklar vad jag ser fram emot dansrepen och själva showen. Åh, ge mig onsdag nuuu!!! :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback