Sun is up.

2011-05-24 @ 19:00:07
Jag har lite tråkigt nu va.. Lyssnar på lite musik och funderar på allt jag borde göra istället, haha. Var i alla fall till högskolan imorse, föreläsning i finansiell analys, eller körde genomgång av de två första inlämningsuppgifterna vi gjort. Godkända på båda, gött! Lina och jag fixade de sista frågorna på tredje och sista inlämningsuppgiften och lämnade in den innan vi drog iväg.. Bussen in till stan och där kikade jag runt lite.. Letade efter jumpsuit på hm men den fanns inte där.. Väl hemma så tänkte vi ringa och beställa den, men då skulle den bli levererad i mitten av juli och då är ju snart sommaren över så då sket vi i den.. Ska kolla i Valbo om den finns där sen. :) Sedan har jag sammanfattat ett kapitel till i mikro analysen.. och jag ska fixa ett till kapitel innan dagen är slut, haha..

Kika lite film nu tror jag, vet dock inte vilken än.. Svårt att bestämma mig, ha!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback