Tråkigare vecka får man leta efter...

2011-05-29 @ 19:21:42
Ja, rubriken talar för nästa vecka. Herregud! Det kan verkligen inte bli tråkigare..
Snälla, låt det hända nåt!

Kolla bara;
Måndag:
Finansiell analys 13.15-16(?) Plugga.
Tisdag: Plugga.
Onsdag: Tenta - Mikro analys 9-14. Syster, Micke och Lollo tar studenten! Uppsala, systers mottagning!
Torsdag: Plugga.
Fredag: Plugga.
Lördag: Plugga.
Söndag: Plugga. Bones på tv!

Ja, sådär ser då min vecka ut.. Kul?! Nä, skulle inte tro det.. Studenter som jag missar pga en tenta. Men jag hinner på systers mottagning i alla fall. Tar tåget till Uppsala direkt efter tentan.. Och föreläsningen imorgon har jag nog inte råd att åka in på, busskortet gick ut i fredags. Och det räcker att jag lär betala på bussen på onsdag när jag ska in till högskolan. Och ja, de andra dagarna består av plugg, plugg och plugg. Efter tentan så är det bara att plugga till nästa tenta som är nästa vecka. Kul liv! Jag ska försöka hinna åka in till Valbo och kika lite också. Annars en väääldigt tråkig vecka..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback