Trötter...

2011-05-04 @ 15:35:38
Här har jag hamnat och nu är jag så trött.. Jobbigt. Imorse åkte jag iväg till högskolan och hade föreläsning, mikro analys igen. Gick igenom massa övningar inom spelteori.. Sedan placerade jag mig i bibblan en timme typ, gjorde lite uppgifter i mikro teorin. Najs! Träffade Pekka i caféterian innan jag drog också. :) Bussen in till stan, där jag sprang in på lindex och köpte rött linne (till dansen!). Sedan bussen hemåt, mötte syster på stan och vi gick till CVL. Syster skulle skriva in sig till hösten och jag ville hälsa på lite, haha. Träffade Jenny i alla fall, trevligt. Sedan bort till Sandbacka park en sväng där mamma hämtade oss sen.. :)

Händer typ inget här nu. Vid 19-tiden så är det träning, hur sent som helst ju.. haha. Ingen aning vad jag ska göra fram tills dess. Kolla lite tv eller plugga lite..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback