Dance for your life.

2011-05-17 @ 22:27:18
Åkte ju in till Gävle på eftermiddagen idag. Vid fyra-tiden så skulle vi alla dansare som ska vara med på Magic of Dance vara på teatern. Det var dags för massa rep.. Herregud alltså! Hur mycket folk som helst.. Det krånglade massa.. Och vi har suttit massa. Föremot att jag bara är med i två nummer, plus i finalnumret så var det lång väntan.. Men danserna gick i alla fall bra, så det känns otroligt skönt. :) Vi fottade till programmet också, najs! Körde sista dansen vid halv nio-tiden och då fick man gå när man var klar.. Så skönt, då var jag trött.. Tog nio-bussen hemåt och blev hämtad av mamma här i viken..


bild från google.. detta blir min syn imorgonkväll! Yay!

Nu sitter jag här och gör inte speciellt mycket. Imorgon är det en lång dag. Högskolan. Dansrep. Dansshow! Yaay! :D Så vi hörs imorgon igen, nån gång!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback