Ännu en dag!

2011-11-02 @ 20:16:21
Ja, idag var det då dags för den stora tentan. I handelsrättslig översiktskurs. Det var en svår tenta, men jag svarade på det mesta och nu är de la typ bara att hålla tummarna. Snälla! Efter det så tog jag bussen hemåt och åkte med mor och handlade. :) Hamnade sedan här vid datorn och började skriva över lite seminarie-uppgifter till datorn, lite kvar men det löser jag imorgon. Var iväg till badet och tränade ikväll också, det var sjukt länge sen. Hela tre veckor ju, galet! Aerobic latin moves stod på tur. Gud vad roligt det var! Mysigt att träffa P igen också, pratade massa med henne efteråt. :) Sedan hemma så kollade jag på True Talent, brabra.

Nu äter jag lite glass och kollar på Navy CIS.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback