Lite fix..

2011-11-03 @ 21:56:55
Ey! Nu har jag hamnat här igen. Inte allt på min lista blev gjort men en del, haha. Har skrivit över nästan alla uppgifter på datorn, lite kvar på den sista.. Så fixar det sista imorgon och skickar in de 3 seminarie-uppgifterna. Sen lär jag sätta mig med förvaltningsrätten också, så jag får in sista seminarie-grejset med.. :) Var till stan med mamma och mormor också. En halloween-kväll och butiker öppna till åtta. Galet mycket folk alltså, bor det så mycket folk här i viken, haha.. Här ikväll så åkte vi in till Valbo och hämtade syster, lämnade av hennes kompis i Gävle och sedan hem.. Förbi systeryster så jag fick låna hem hennes kamera till imorgonkväll. Najs! Nu ska jag snart kolla på Unforgettable och sedan sova typ...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback