Pluggkväll..

2011-11-22 @ 23:48:24
Inte hänt så mycket under dagen.. Efter skolan så har jag bara suttt här vid datorn. Dammat rummet har jag faktiskt gjort, haha. Så mycket skit man har.. xD Annars bara kollat på massa tv, herregud.. Nu ikväll här så fick jag tråkigt och började plugga istället. Fixade klart uppgiften i förvaltningsrätten, den var ju svår.. Vet inte om det är rätt, eller om jag måste göra om den sen, men den är gjord i alla fall. :) Tänkte att jag skulle skicka in alla uppgifterna, men det var nåt fel på studentmailen så jag kunde inte infoga nå filer.. Askonstigt! :S Annars har jag läst massa i statistik-boken här, nästan ikapp nu. Ett kapitel kvar bara, så skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback