When you smile I smile.

2011-11-13 @ 21:17:31
Då var denna dagen förbi också. Inte hänt så värst mycket. Fars-dag har det varit också, så jag och syster var hem till pappsen och fikade lite. :) Sedan här ikväll så har jag varit och zumbat, hade Irina denna gång och det blir hon terminen ut.. Najs! Och kollade på True Talent-finalen här också. Dock fel vinnare tyckte jag, suck! Yepp, nu är veckan är slut och det är dags för en veckoplanering..

Måndag: DAS 10-12. Gruppövningar 13-15. Street 18. Jazz 19. Lyrisk jazz 20.
Tisdag: DAS 10-12. Plugga med Sanna!
Onsdag: Plugga! Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: DAS 10-12. Inlämning av uppgift1. Plugg i bibblan. Ragga 18. Latin mix 19.10.
Fredag: Inget planerat..
Lördag: Inget planerat..
Söndag: Zumba 18.

Galen vecka! Mycket skola.. Tre föreläsningar, ett gruppövningstillfälle plus massa plugg i bibblan. Inlämningsuppgift och PM-arbete måste göras denna vecka, gah! Mycket dans också, som vanligt! Massa koreografi ska läggas på, jag måste satsa stenhårt på piruetterna/snurrarna denna vecka och även bestämma mig om jag ska vara med på uppvisningen med jazzen x2. Hm.. Helgen blir dessvärre väldigt tom istället, inget alls planerat. Förslag? Någon som vill träffas? Fika, shoppa, promenera, eller vad som helst typ, haha. Ja, men det blir nog en bra vecka om jag överlever de första fyra dagarna.
Let´s go!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill träffas! :( <3

2011-11-14 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback