Fredag..

2011-10-07 @ 15:54:52
Var in till högskolan imorse. En föreläsning om skadeståndsrätt, det var intressant! Slutade lite tidigare och slutade då runt halv elva-tiden. :) En tripp till stan där jag kikade in på Gina och köpte ett linne, yeah. Sedan bussen hemåt och mamma hämtade mig vid resecentrum vid 12-tiden. Hängde med henne och handlade lite.. Har sedan suttit typ en timme med att försöka få e-legitimation att fungera så jag kunde skicka in ansökan om göranssonska fonden, men tillslut gick det. Hela tre program var jag tvungen att ladda ner, segt.. En snabbsväng till CVL för att hämta upp nå papper till syster och sedan till pappas jobb för att skanna in det.. Och nu är jag placerad här igen. :) Det känns najs!



Nu ska jag ta och fixa lite smågrejs innan jag kan slå mig till ro här typ.. :)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback