Friiiday!

2011-09-23 @ 21:22:48
Dagen börjar närma sig sitt slut och det är faktiskt helg nu också. Najs, eller nåt! Imorse var jag till högskolan, ja imorse verkligen. 8.15 började föreläsningen, som jag faktiskt bara var på i 45minuter, jag drog i pausen.. haha, jag fattade inte mycket och var alldeles för trött. Så jag tog mig till en datasal och skrev ut en gammal tenta i mikro teorin och satte mig i bibblan och kollade igenom den. Gjorde även de sista frågorna i personrätten, eller en fråga återstår och det är hur ett parkeringsavtal ingås.. eeh! Får se hur vi löser den.. In till stan sen och hängde lite med Bonnie, mys! Hemma strax efter halv fyra-tiden. Kollade upp göranssonska fonden och Skutskär. Mailat folk. Och inte gjort så mycket mera.. Kollat på Idol med mor och ätit tacos, yeah!

Nu har jag ingen aning vad jag ska göra.. Plugga kanske.. :)
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback