Veckan som kommer..

2011-09-25 @ 21:17:45
Den här veckan har gått så otroligt fort alltså. Redan söndag och snart slut på denna dag också. Var till Valbo en sväng med mor idag igen, köpte ett par svarta boots och svarta leggings. Najs! Sedan har jag hängt lite hemma.. Iväg på zumba här ikväll, iih! Och sitter just nu och kollar lite på True Talent. Konstigt nog fastnar jag alltid framför det, haha. Har ju några favoriter där ju.. menmen.. Som sagt, ny vecka börjar imorgon också..

Måndag: Street 18. Jazz 19. Lyrisk jazz 20.
Tisdag: Hök-seminarium 13.15-15. Plugg i bibblan.
Onsdag: Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Hök-seminarium 16.15-18. Ragga 18. Latin mix 19.10. Zumba 20.
Fredag: Hök 9.15-12. Plugg i bibblan.
Lördag: Bollnäs Ess i Bollnäs 9-17.
Söndag: Zumba 18.

Det är min kommande vecka. Väldigt skön på nåt vis. Två seminarium, en föreläsning och lite grupparbete hoppas jag. :) Mycket dans, väldigt mycket dans. Lycka! Också ett träningskonvent på lördag, åker med Päivi och det kanske blir nån mer från badet.. Ska bli otroligt roligt, dansa lite för Annika Sjöö igen. Underbart! Utöver detta så ska jag även plugga lite mikro teori och skriva lite på rättegångsrapporten. Najs vecka ju!


Kommentarer
Postat av: Mika

saknar dig fining!

2011-09-26 @ 18:01:15
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback