Dansens dag!

2012-04-29 @ 23:17:37
Ja, det är det idag ja. Dansens dag! Och jag har dansat som vanligt. Åkte in lite tidigare till Gävle, kikade lite dans på stan och hann även med lite butiker innan jag tog mig till Ackes. :) Hängde med Markus i väntan på att Carro skulle sluta sin lektion.. Så vi dansade i ena salen tills vår lektion började vid 17-tiden, feminin vibe. Repeterade massa, la på de sista stegen, fick placeringar och bestämde typ kläder. Vogue som gäller.. Sedan var det två timmars väntan till nästa lektion. Extrarep med fantasy vid 20-tiden. Dansade afron och fick de sista stegen, bestämde kläder och dansade i dem, haha. Sedan testade vi kläderna till discon och vi dansade igenom den några gånger. Slutade vid halv tio och fick skjuts hem av tjejerna, najs! :)

Snart är det ju slut på denna dag också, en ny vecka väntar imorgon.
Dags att söndagsblogga ju...

Måndag: Träffa gruppen 11. Jazz 16. Inlämning- uppgift3 i verksamhetsstyrning.
Tisdag: Plugga! Zumba 20.
Onsdag: Zumba 17?. Fantasy 20, på arenan.
Torsdag: Genrep på arenan 17.15-19.15. Latino 20.
Fredag: DansaKulturskolans jubileumskonsert, GöranssonArena 12 o 18.30. Inlämning- hemtentan i ledarskap2.
Lördag: Plugga! Feminin vibe 17.
Söndag: Feminin vibe 17. Fantasy 20. Inlämning- uppgift4 i verksamhetsstyrning.

Det är min vecka, hoppas jag överlever va! Tre inlämningar i skolan, shiit, plugga som gäller då.. Ska träffa gruppen imorgon också, najs! Sedan är det dans som gäller, hejohå.. Lite extra lektioner med. Sedan är det uppträdande på fredag som gäller, galet vad roligt det ska bli. Jag ska berätta lite mer om det sen, typ imorgon! :) Nån gång här så ska jag även försöka åka till Valbo eller nåt och shoppa, måste hitta kläder till alla danser... Suck! Stressig vecka är bara förnamnet..

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback