Lååång dag!

2012-04-15 @ 21:10:50
Jag ska berätta om dagen lite närmare sen när jag orkar.. Jag har i alla fall varit i Sthlm och på dansaudition, ojoj.. Roligt men segt! Hann även hem till danslektionen på Ackes, feminin viben vid 17. Supernajs! För trött för att tänka men det gick bra ändå.. :) Sedan jag kom hem så har jag spelat bingo också, utan att vinna något.. Och nu är jag här och ska söndagsblogga lite fint..

Måndag: Ledarskap 15-16. Street 18. Fantasy-rep 19. Jazz 20.
Tisdag: Dansrep på Bolaget 19.
Onsdag: Ledarskap 15-16. Fantasy 20.
Torsdag: Dansa på Bolaget, Folkets hus 19. Latino 19.10.
Fredag: Dansa på Bolaget, Folkets hus 19.
Lördag: Omtenta - MF2 10-15. Dansa på Bolaget, Folkets hus 19.
Söndag: TävlaAckes skolmästerskap, Spegeln 11(?) Feminin vibe 17-18. Inlämning- uppgift2 i verksamhetsstyrning.

Jag har ganska så fullt upp i veckan, vilket är otroligt jobbigt ju. Två seminarietillfällen i ledarskapen, där jag ska redovisa en av dem. Suck! En inlämningsuppgift ska in.. och även en omtenta ska göras. Oj, vad jag måste plugga i veckan.. Dubbelsuck! Dans är det som gäller i alla fall, varje dag denna vecka. Helt lovely, trots att kroppen är trött. Första "dansjobbet" börjar på torsdag och tre kvällar framåt. Glädje! Och jag kanske ska tävla för första gången också, beroende på hur vi får ihop en discokoreografi.. Det visar sig! Mycket att göra har jag i alla fall. För mycket kanske...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback