Dance with me.

2012-04-01 @ 21:01:20
Vaknade sent idag och det har inte hänt mycket alls. Dansen här ikväll blev inställd, så tråkigt. Så jag for till IOGT och gick på zumba istället, så jobbigt men roligt. Pratade lite snabbt med Irina innan jag begav mig hemåt. Då blev det mat direkt och nu kollar jag på Bones, som vanligt. :)

En ny vecka börjar imorgon också, dags att söndagsblogga...

Måndag: Verksamhetsstyrning 13-14.45. Ledarskap 15-16. Street 18. Streetjazz 19. Jazz 20.
Tisdag: Verksamhetsstyrning 9-12. Kalasa för mig! Zumba 20. Jag fyller år!
Onsdag: Verksamhetsstyrning 9-12. Ledarskap 13-15. Fantasy 20.
Torsdag: Ledarskap 10-12. Latino 19.10(?) Fantasy 20.10.
Fredag: Inget planerat..
Lördag: PÅSK!
Söndag: Micke fyller år, grattis! ♥

Nya kursstarter till veckan också. Jobbigt! Så det är skola hela fyra dagar den här veckan, inte så vanligt liksom. Slipper köpa kursböcker i alla fall, det är najs! Ena boken har jag och den andra ska jag få låna av Johanna, wie! Mycket dans som gäller också, det ska bli skoj va! Dock vet jag inte om latinon blir av för det är skärtorsdag då.. Annars är det ju påsk i helgen också, galet vad fort tiden går alltså.. Höll på att glömma, jag fyller ju för sjutton år på tisdag! Yeah! ;D Det blir en bra vecka!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback