Det närmar sig..

2012-04-24 @ 16:14:23
Igår var det en dansdag ja, måndagar är alltid den värsta dansdagen. Tre timmar liksom. Kom till Ackes en timme innan jag började, följde då med Jenny när hon skulle äta, innan vi tog oss tillbaks. Trevligt! Vid 18-tiden var det dags för streeten.. Dansade igenom alla tre danserna var för sig och satte placeringar allt eftersom liksom. Haha, så roligt! Lockingen är galen, hahah.. I början på en av danserna så är vi typ två grupper, vissa gör steg till höger och vissa till vänster.. Jag brukar göra till höger och har lärt mig det så, men igår fick jag byta till vänster för att det blev så helt enkelt.. Gud vad svårt det blev, men jag får nog till det! Kläder bestämdes också, najs! Vid 19 så hade jag ju två lektioner som krockade, streetjazzen och fantasyn. Pratade lite med Ida och var med på första halvtimmenstreetjazzen. Gick igenom jazzen ganska så grundligt, det gick väl helt okej. Så fin dans ju! I pausen bestämde jag och Ida för att träffas lite snabbt efter vår sista lektion och gå igenom introt.. Och jag försvann sen in till Irina och fantasyn, där det dansades disco för fullt. Åh jag blir så lycklig va! Sån härlig koreografi, i'm in love! Sedan gick vi igenom afron och la på massa steg, haha, galet roligt! Det kommer bli så bra den 4 maj, yes! Jazzen sista timmen där vi repeterade queen-dansen bara.. La på lite steg och ändrade lite i koreografin, tror jag.. Snygg dans ju, om vi får till det. Lite prat med Vahidin och Irina efteråt, det blir nog bra tillslut, hoppas jag. In till Ida och vi gick igenom introt till jazzen några gånger, så nu har jag stegen typ. Pratade lite efteråt och bestämde typ att jag blir med på jazzen nu också. Yeah! :) Tog sedan sällskap med Ida till bussen, pratade dans, dans och åter dans.. Så mysigt, hon är fin va! :) Bussen hemåt och mamma hämtade mig så var hemma strax efter tio-tiden.. Najs dag!

Jag var även in till skolan igår, sista litteraturseminariet hade vi.. Den timmen gick fort. Och imorse var jag in på en föreläsning, seeegt! Två föreläsningar till den här veckan, suck! Men först ikväll ska jag in till Ackes och köra zumba va, gud så roligt! :D

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback