Dans är livet!

2012-04-05 @ 14:05:40
Lite dans har jag hunnit med under veckan också. Superfint!

I måndags så blev det först streeten, där vi fixade lite mer på introt i ena dansen. Det blir snyggt va! Dansade igenom locking/popping-koreografin i slutet, så rolig. Streetjazzen efter den, där vi repeterade den första dansen några gånger, man glömmer ju bort vissa steg när man inte dansar den så ofta, haha. Sedan den jazziga-koreografin, repeterade och finslipade mest. Så snyggt! Sist körde vi jazzen.. Dansade bara queen-koreografin typ, repeterade massa och la på ett gäng nya steg också. Snyggt men det går lite snabbt va, haha. Tisdagkväll blev det zumba med J, som vanligt. Superroligt ju! Jag körde även zumban igår, bara för att liksom. Så roligt! Senare på kvällen var det fantasy, kulkul. Började med en ny dans direkt, afrikansk nu, hahah. Vi skrattade gott i alla fall, det blir snyggt. Sedan stav-koreografin, repeterade massa och la på lite nya steg. Så sjukt rolig dans va! Och efteråt så pratade vi allihopa innan vi slutade.. :)

Jag fick förfrågan om jag ville vara med och dansa på musikbolaget om två veckor, gäller tre kvällar. Woho! Så vi är åtta stycken från gruppen som ska vara med och uppträda då. Scenen är liten så vi får inte plats allihopa.. Så jag blev glad att hon frågade mig, ska bli så otroligt roligt! Så vi ska träffas ikväll och gå igenom de två danser vi ska dansa.. najs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback