Valborg!

2012-04-30 @ 22:08:37
Började dagen med en tripp in till Gävle och högskolan.. Sanna hämtade upp mig och vi träffade gruppen i ledarskapen. Betämde typ ämne till vårat pm och sådära. Vi satt kvar en stund sedan och försökte plugga.. In till stan sen för lite shopping eller ja, försökte hitta nåt roligt ialf. Fick lite med mig hem, haha.. Mot Ackes sedan, det var dags för jazz vid 16-tiden. Fick våra klänningar och dansade massa bara.. Det blir väl bra, kanske. På fredag gäller det ialf. :) Fick skjuts hem sen.. Promenad med musbus och sedan lite mat för mig själv. Kollat på The tourist och nu kollar jag på Pretty woman.. Najsnajs! :) Resten av kvällen spenderas nog här också, väldigt slappt ju..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback