Häng med kusiner och syster min.

2012-08-19 @ 22:26:37
I fredags var jag till Valbo med mina kusiner, Sofia och Alexandra. S hämtade upp mig strax efter halv fyra och vi hämtade upp A innan vi åkte dit.. Vi började med en fika på Waynes, haha. Satt där och pratade en stund.. En sväng i några butiker sen och vi alla shoppade lite grann, najs! På hemvägen svängde vi in på Hemmakväll och hyrde film och köpte popcorn. Sen hem till Sofia och slog oss ner i soffan där.. Vi kollade på Like Crazy, bra film men väldigt konstig också. Efter den så var klockan redan halv åtta, haha. Skjutsade hem Alexandra och sedan hem till mig.. Bytte om för en promenad och syster hängde på då också. En timmes promenad blev de väll ungefär.. Alla var sugna på mat efteråt, så vi åkte till Viking på stan och åt lite kebab.. Sedan fick vi skjuts hem och var hemma strax efter tio-tiden.. Najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback