Lycka!

2012-08-02 @ 22:44:33
Igårkväll var det Ackes och zumba som gällde, Lisa som körde.. Vi var inte så många dock men roligt hade vi ändå. Så jobbigt och svettigt, men alltid lika roligt. Många nya danser hade hon, så man fick tänka en hel del. ;) haha. Pratade lite med Lisa efteråt innan jag tog mig hemåt.. Väl hemma så fixade jag ihop två zumba-danser till hösten, det är på tiden att börja nu, haha..
 
Var in till Ackes ikväll här också, runt halv sex-tiden typ. Ida kom en stund senare så pratade med henne och sedan Emma också. :) Lite till folk kom och vid 18-tiden var det dags för dansfysen.. Så underbart! Körde på samma som förra gången. Jobbigt blir det men så galet roligt! Och vi kör ju koreografi en halvtimme också, så härligt att få dansa lite liksom. Ida är grym på att göra danser, åh! Och som sagt, två timmar går alldeles för fort. Emma och jag blev kvar en stund, pratade lite och lyssnade på lite zumba låtar innan vi lämnade stället. Det blev nio-bussen hemåt.
 
Nästa träning är på tisdag, typ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback