Anmäld!

2012-12-29 @ 17:27:50
Yes.. Vårens danskurser är anmälda. Jag har dock anmält mig till fler kurser än vad jag ska gå, men jag kände att jag ville testa allt ändå och bara få dansa första veckan. Sen får vi se vad som händer, vilka kurser som väljs.. Vissa är jag ganska så säker på, men andra inte.. Funderar på att prata lite med Irina om detta, får se om jag blir lite smartare då.. ;D
 
Dessa kurser är jag anmäld till...
Modern övade
Contemporary jazz forts/övade
Feminin vibe/house forts/övade
Styrka/stretch/akrobatik - ny kurs!
Street övade
Showdance forts/övade - ny kurs!
Streetjazz övade
Broadway jazz forts/övade
Show (fantasy) avanc
Disco forts/övade
Ragga forts/övade
Jazz övade/avanc
Latino övade
 
Många blev det + zumba då. Dansade typ alla kurser förra terminen, förutom street övade och jazz övade/avanc. Men får se hur det slutar denna termin, jag måste verkligen välja. Max sju kurser ska jag försöka komma ner till.. eh, svårt! :P Ge mig 20 januari, nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback