Dag 27 - Mina planer för sommaren

2012-12-27 @ 21:30:53
Haha, det är ju vääldigt långt till sommaren nu. Och jag har väl inga spikade planer än. Men jag hoppas få ett sommarjobb i alla fall, det ska jag se till. Vore najs! Ska gå på Bounce summercamp om det blir av i sommar, ett måste. Gå på zumba och dansa massa på ackes. Annars umgås med mina vänner så mycket det bara går... Sola, bada och bara vara liksom. Kanske några trippar nånstans, men det är inte livsviktigt.. En lugn och skön sommar hoppas jag på. :)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har verkligen lagt av med att gå på konserter och sådant nu? ser det på ert gäng också, som ni hade. det var lite roligt att läsa vad ni hade för er då! ;)

försöker att dra på Sanna Nielsens konserter. Men eftersom att jag bor så långt upp i Sverige så är det lite svårt att fara på så mycket, då hon inte så ofta åker upp! :)

Blev bara tvungen att få lämna en kommentar.. ;)
Ha det gott!

Svar: Ja, det har blivit så.. jag känner inte samma lust längre, har vuxit ifrån det. Andra saker som är viktigare i livet nu. :) Fast Sanna åker jag fortfarande på, det är en helt annan sak, henne skulle jag aldrig kunna lämna.. Och visst kan det bli nån annan konsert ibland, men då är det verkligen nåt jag inte vill missa..Okeej förstår det, jag åker ju oftast till Stockholm när det är nåt med Sanna.. för här är hon inte så ofta..

Bara roligt att du kommenterar :P
tack, detsamma!
Caroline

2012-12-28 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback