För svårt...

2012-12-22 @ 23:27:05
Jag var in på Ackes hemsida och nu är vårterminens danskurser släppta, äntligen... men ja, det var inge kul att se den va, haha. Jag vill gå 17 kurser, eeh! Och jag har sagt till mig själv att det får bli MAX 7 denna termin, för jag vet inte ens om jag har råd med det och då blir det färre.. HUR I ALLSIN DAR SKA JAG KUNNA VÄLJA UT 7 KURSER AV 17?!?! Inge roligt som sagt, alldeles för svårt att fatta de besluten själv.. Jag får ta hjälp av nån, hihi, får prata lite med folket på Ackes. ;D
 

Kommentarer
Postat av: bonnietyra

Alla jag vill gå infaller som vanligt typ samma dag, samma tid. HDUEOWHFONAO!!!

2012-12-26 @ 21:21:44
URL: http://bonnietyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback