Gävles levande julkalender - lucka 13.

2012-12-13 @ 22:04:55
Det var första gången ikväll här som jag kikade in den levande julkalendern, och det gjorde jag just bara för att jag visste vad som döljde sig bakom dagens lucka. Kom till centralstationen strax innan 18.15 där det skulle vara, men hittade först inget och hittade sen rätt person att fråga som visade vart man skulle.. På en buss blev det, som körde oss till okänd destination. Vi kom till järnvägsmuseumet där vi fick gå in och följa ljuset bort till själva "stället" bland lok och vagnar. Där hade Baron Bane riggat upp sitt och körde igång. Ida stod uppe på ett lok och sjöng, coolt ju. De bjöd på tre låtar, och den sista var Your words, en liten favorit hos mig. Så braa! Och Ida är så j*vla bra alltså, vilken röst människan har! Love it! ♥ Pratade och kramades lite med Ida efteråt, trevligt. Sen hoppade jag på bussen tillbaks till centralen och bussen hem till viken..
 
svårt att fotta i mörker utan blixt, menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback