Happy happy.

2012-12-20 @ 22:14:00
Träning har jag hunnit med, lite grann i alla fall. I måndags var det zumba som gällde, så jäkla roligt. Himla jobbigt var det men det är alltid så roligt ändå. Efteråt kollade jag på en liten provlektion innan jag åkte hemåt.. I tisdags var det dansfys och jag älskar det, verkligen. Så himla jobbigt men otroligt givande.. Körde väldigt mycket ben och rygg, herregud. Roligt pass i alla fall. Vaknade upp med träningsvärk igår, haha. Igår var en ledig dag och jag gick och blev lite sjuker.. Så dumt. Så fort man har lite ledigt så blir man sjuk... suck!
 
Ikväll här så var jag in en sista sväng till Ackes innan julen.. Det blev en mysig sista kväll. Pratade med Irina när jag kom dit och lämnade över en liten julklapp, hon blev glad, hihi. Tanken var att det skulle vara zumba vid fem-tiden, men det var bara jag, Madde och en till där. Så det blev fika istället, för Irina och Vahidin skulle bjuda på glögg och fika efter passet. Meeen, vi ville zumba lite ändå, så vi och Irina drog in i salen och körde en halvtimme ungefär. Så roligt ju, vi hade gott om plats om inte annat.. Sedan fikatajm, och de få som skulle köra dansfys med Ida fick också lite fika.. Sen drog dem in på dansfysen och jag blev kvar ute i foajén med Irina, Vahidin och Madde istället. Frida kom efter en stund också. Så vi satt där och pratade en timme ungefär, himla mysigt faktiskt. Sen blev det kramkalas med Irina, hon tackade för klappen och önskade god jul och sådär. Fina människa! Och sedan blev det åtta-bussen hem för mig. Fick sällskap av Pernilla också, trevligt! :)
 
jag fick med mig pepparkaksburken hem, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback