Invigning av Kulturcentrum i Sandviken.

2012-12-14 @ 22:49:51
Jag tog mig upp på stan och Folkets hus strax innan 15-tiden för då skulle jazz-gruppen repa med Irina. Letade reda på den nya danslokalen och där mötte jag även de tjejerna som skulle dansa, och Irina kom strax därefter. Nya lokalen var ju skitfräsch ju, där ska ackes hålla till i vår, najs. Sprang runt där lite, väldigt mycket folk ju.. Vid 16-tiden var det dags för rep med fantasyn, fixade placeringar och gick igenom alla danserna. Det gick fint. Bytte om och sprang bort till de nya lokalerna, till orkestersalen där vi skulle uppträda. Där träffade vi Erika som nyss hade dansat då, som vi missade, synd. Men jag och Cassandra pratade lite med henne, så mysig ju! Sprang in bakom scenen sen och vid 17 så började invigningen och vi dansade vid ca17.30. Street/disco, afro, jazz och sist käpp-dansen. Och det var pardansare och jazz-gruppen mellan oss så vi hann byta om. Det gick väl helt okej, med tanke på hur det var upplagt. Irina var nöjd i alla fall. Bytte om till disco-dräkten och sprang genom hela folkets hus bort till teatern, där vi skulle vara med på konserten vid 18.30. Hann dansa igenom en gång på scenen innan det började, astrångt med orkester och kör på scenen också. For ner i logerna sen och där satt vi en timme typ.. Det "gamla" fantasy-gänget, jazz-gruppen och Irina o Vahidin. Otroligt segt men vi pratade massa och bara skuttade runt. Tillslut blev det våran tur, eller först jazz-gruppen som dansade till I want it all, och vi direkt efter till I'm in love. Det gick helt okej och sedan sprang vi tillbaks till danslokalen till våra grejer. Packade ihop allt och bara pratade lite, kramkalas med Irina blev det och sedan hängde jag på Irina, Vahidin och Frida ut till bilen.. Och det slutade med att jag fick skjuts hem för dem tyckte inte jag skulle gå hem i kylan, taaack! :)
 
En fin dag blev det, så roligt att uppträda ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback