Julafton är över.

2012-12-25 @ 17:52:45
Vaknade runt nio-tiden, duschade och åt frukost. Kollade på sista avsnittet av julkalendern vid tio, åh så himla bra. Familjen Ohlsson tillbaks på Greveholm, fint! Efter den så åkte jag och pappa ut till kungsgården och farmor.. Syster jobbade så hon kunna ej följa med.. Därute var farmor, Yvonne, Helle o Göran med Mattias och Martin. Dem vi brukar vara helt enkelt. Daniel och Malin kom förbi senare också. Vi åt först och blev proppmätta. Och innan vi visste ordet av de så var fikat framdukat och det var bara att hugga in. Glass för min del. Och det delades ut julklappar.. Eller kuvert med pengar till barnen och julklappar till de vuxna. Haha, lite roligt. Alla blev nöjda och glada. Strax efter halv tre så åkte jag och pappa hemåt, hämtade min väska hos han och sedan till mormor. Lagom till Kalle Anka vid 15-tiden, tradition! ♥ Fikade för mig själv och fottade lite i väntan på att mamma och syster skulle komma. Det blev mat så fort dem kom, och vi åt oss proppmätta igen. Så himla gott! Lite senare på det så blev det julklappsöppning, wiie så roligt. Fick massa fint och jag blev nöjd! Sedan fikade vi och kollade på tv en stund.. Och strax innan nio-tiden så åkte vi över till moster och kusinerna. Där vi kollade på Svensson Svensson och bara hänga en stund innan vi lämnade stället efter halv tolv typ.. En trevlig julafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback