Myskväll på Ackes!

2012-12-12 @ 23:03:41
Igår åkte jag in till Gävle och var där strax efter fem, tog en sväng på stan först och sedan till Ackes. Träffade Kevin och Jonas där direkt så pratade med dem och efter en stund så dök även Irina upp, najs. Ida kom sen också så jag pratade med henne fram till att dansfysen började vid 18-tiden. Vi var sju personer med Ida, så det var najs. Himla härligt att köra detta pass igen, så bra träning och så jobbigt. Drog iväg vid 19.30-tiden för då hade vi fantasy-träning med Irina. Vi var inte så många, bara nio stycken denna gång. Körde afron som uppvärmning, det var jobbigt va. Gick sedan igenom andra streeten vi har några gånger, sen alla tre danser tillsammans. Street/street/disco. Jobbigt värre. Dansade igenom jazzen några gånger också, och lite extra på en del vi har svårt med.. Innan vi slutade så dansade vi käpp-dansen och i'm in love-discon. Det blir nog bra. Slutade strax innan nio-tiden och bytte då om och slog oss ner i sofforna i foajén. Där hade Vahidin dukat upp massa fika till oss. Lussebullar, pepparkakor och julmust bl.a. Så vi satt där och fikade, kollade lite videoklipp från helgen och bara pratade och skrattade massa. Hur mysigt som helst! Jag tycker om tjejerna i fantasyn va! ♥ Vid tio-tiden så började folk att ta sig hemåt.. Pratade lite mer med Frida och Irina, sen blev det kramkalas med Irina innan jag tog mig till bussen. Mamma hämtade mig i viken vid elva-tiden, tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback