Rep i dagarna två.

2012-12-02 @ 20:04:24
Igår när jag kom in till Gävle efter en försenad bussresa så tog jag mig till zenzen där vi skulle repa hela gänget som ska vara med och uppträdaBrynäs jubileumsmatch nästa helg. Yeah! Erika, Hanna, Destiny och Pilar som håller i det.. Vi fick lära oss en koreografi på två minuter som vi ska visa upp.. Mest armar då, för vi ska ju stå på isen, haha. Det var sjukt roligt! Vi höll på i ungefär 1,5 timme.. Och det ser så snyggt ut, galet!
 
Och idag var jag in till Gävle och zenzen igen.. Två timmars rep denna gång. Där vi fixade själva ingången, och slutet. Det blir så najs! Så gick vi igenom den lilla dans som Erika och vi ska lära ut till publiken, haha, detta blir roligt! Lite prat om hur och när vi ska komma in när Panetoz uppträder med Dansa pausa som vi ska vara med och dansa i.. Urkul ju! Sedan körde vi vår dans om och om igen, herregud! Vi blev helt slut ju..
 
fredag är det genrep på isen och på lördag kör vi! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback