Sista dagen på året.

2012-12-31 @ 11:30:54
Gud så fort året har gått, det är helt galet. Men nu är vi här, sista dagen på 2012. Sjukt! Det kommer en liten sammanfattning om året senare här.. :) Nu sitter jag här i sängen och kollar på reprisen av Så ska det låta (spelar in!), och ska fortsätta kolla på reprisen av De tre musketörerna efter det. Har inga direkta planer för dagen alls, vet att det är nyårsafton och allt. Men jag blir hemma hela kvällen, har en nyårslott till bingolotton så jag spelar nog. Lite pensionärsvarning kanske, menmen.. ;D Det blir nog fint ändå.
 
Nu ska jag kika vidare här.. Och småfixa lite och messa med folk, finfint!
 
titta vilken söting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback