Sista dans-tisdagen.

2012-12-04 @ 23:51:01
Igår när jag åkte in till Ackes för att dansa så var fortfarande självförtroendet lite lågt och jag var opepp som tusan. Hängde med folk i väntan på lektionen och vid sju var det dags för streetjazz. Sista innan uppvisningen. Och det gick inte så värst bra alls, så jobbigt. Nötte och nötte hela tiden. Gick bra till och från.. Pratade lite med Ida efteråt innan jag och Jenny tog bussen hemåt..
 
Tog mig till IOGT här ikväll i kylan, lite opepp då också.. Men det ändrades under kvällen, faktiskt. Disco först där vi fick dansa i linnena vi ska ha, blåa paljettoppar. Sedan nötte vi massa bara.. Gick igenom parkoreografin några gånger och den sitter väl någorlunda nu. I slutet skulle vi dansa med utstrålning, vi skulle le och det var inte så lätt alls. HAHA, vi hade i alla fall askul. Le på ett naturligt sätt och samtidigt kunna dansa och andas.. xD haha. House efter den.. Där vi bara dansade, nötte som fan på vogue-delen och den sitter nog bättre nu. Sedan dansade vi mot spegeln några gånger med Ida och sen bort från spegeln mot Ida. Haha, herregud. Sedan körde vi i grupper för varandra, så vi fick se dansen. Så snygg! Efteråt så pratade jag massa med Ida, mycket trevligt och tack, verkligen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback