Terminens sista träningar.

2012-12-07 @ 16:20:25
Ja, igår och i onsdags var det dem sista träningarna inför uppvisningen. I onsdags så körde jag först zumba, åh vad jag älskar det. Vi körde till några jullåtar också, love it! Sedan broadway jazz där vi testade med kläderna på, fantomen-dansen blir otroligt snygg alltså, om man sätter stegen nån gång.. Sist var det fantasy där vi först fick testa shortsen som Irina skulle sy, hon nålade lite på oss så hon visste hur hon skulle sy.. haha. Sedan dansade vi igenom street/disco typ hela lektionen. Det blir bättre och bättre för varje gång. Och igår var det först disco som gällde.. Vi var inte så himla många där så det var lite jobbigt med placeringarna då, haha. Josefine ska inte vara med på uppvisningen, hon och jag dansar paren tillsammans, så jag fick byta partner och även sida så fick lära om dansen på nytt.. eeh! Dansade om och om igen, så himla jobbigt. Tre minuter disco, död! Raggan efter den där vi bara repeterade massa för där sitter danserna bra ju.. Latino stod på tur efter den och där nötte vi massa bara.. Jiven främst för Irina tyckte inte den såg så himla bra ut.. Vi är så trötta när vi kommer till den, haha.. Men det blir nog bra. Fantasy sist igen där vi fick testa shortsen och de satt fint och de gick att dansa i dem också. Street/disco kördes om och om igen, vår andra street är inte riktigt i takt men det kanske löser sig. Gick igenom jazzen på slutet också och fixade till lite, och den sitter bra. Pratade med lite folk innan jag tog bussen hemåt.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback