En fin dag!

2012-02-26 @ 22:30:05
Vaknade i lagom tid av ett sms imorse, från Ackes som påminde om att Idas grupper dansar på lovet. Yeah! En väldigt slapp dag. Kollat lite på Bones säsong 1, så himla bra! På eftermiddagen var det bara att ta bussen in till Gävle och mot Ackes. En timme innan lektion som vanligt, hade sällskap med Josefine och Caroline, grymt! Vi pratade massa och dansade i salen bredvid, så kul! Vid 17-tiden var det dags att dansa då, feminin vibe. Vi kör alltid igenom dansen en gång i början och ser vad vi kommer ihåg från förra veckan. Det roliga var att det var bara jag som kom ihåg stegen vi la på förra veckan, och jag var inte ens med och dansade dem då för jag satt och kollade.. hahaha. Ida bara; du kommer ju ihåg stegen bättre än vad jag gör ju!! Haha, det var roligt! Sedan dansade vi massa, gick igenom vissa steg och vi skulle överdriva när vi dansade, haha. På slutet la vi på massor av steg.. Gud så snygg denna koreografi är alltså! En timme gick alldeles för fort.. Fick sedan skjuts hem av Caroline, tack! Det blev mat typ direkt framför bingolotto med mor.. Och vid åtta så var det Så ska det låta med fina Sonja. Hon är så himla bra alltså! Messade med fina vänner också! ♥ "shit vad du och sonja är lika!" åh, jag bara ler, tack! :')

Efter det kollade jag på Bones och det gör jag fortfarande, najs kväll!
Pusshej!



miss you.

Kommentarer
Postat av: Jennie

<3<3<3<3<3

2012-02-29 @ 20:48:07
URL: http://jenniedorotea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback